Brand persona: scoren met jouw unieke kwaliteiten

Welke kwaliteiten van jouw bedrijf zet je graag in de etalage? En zijn dat ook de kwaliteiten waarmee je de klant verleidt – of komen die minder uit de verf?

In een sessie van vier uur bekijken en bespreken wij de brand persona van je organisatie. Als kapstok voor de inhoudelijke keuzes én het woordgebruik. De prospect krijgt een strak en overdacht verhaal. Dat schept vertrouwen.

Gunfactor-marketing: begin vóór de tender begint

Een tendertekst staat nooit op zichzelf. Vaak heeft de prospect al een beeld van wie je bent als bedrijf. Hij kent je van je socials, advertenties en ervaringen van collega’s. Belangrijk dus om de beeldvorming op hoofdlijnen te sturen.

Hoe? In een sessie van vier uur bekijken en bespreken wij hoe je je voorafgaand aan een tender in beeld brengt bij je prospects. Denk aan klantervaringen op je website, gratis whitepapers, de inzet van social media en inhoudelijke presentaties. Bekend maakt bemind.

Follow-ups: houd het contact warm

Ook als de winst van een tenderklus niet jouw klant opvalt: blijf in beeld en gebruik je tenderervaringen om de band met je prospects verder aan te halen.

We bekijken met welke communicatieve middelen je het contact positief uitbouwt. Met social media, uiteraard. Maar ook het organiseren van kleine of grote evenementen, zoals thema- en kennisbijeenkomsten. Of een simpel maar origineel kaartje met de zomer of met nieuwjaar.

Bidmanagement: soepele tenderbegeleiding

Zeker bij grote of complexe tenders is een bidmanager onmisbaar. Een bidmanager heeft een coördinerende rol en neemt het hele traject van inschrijven op zich.

Heb jij behoefte aan een bidmanager bij je volgende aanbesteding? Wij werken uitsluitend samen met bidmanagers met tijgerkwaliteiten. We stellen je graag aan ze voor!